سلام

دو هفته پيش تارا به دنيا آمد. روز عمل، از وقتى كه روى تخت دراز كشيدم تا من رو براى عمل آماده كنند تا خود عمل، از ترس و هيجان مى لرزيدم. حتى وقتى عمل شروع شد، باز هم مى لرزيدم. با يه دست، دست ع رو گرفته بودم و هيچ نمى فهميدم كه چقدر دارم فشارش ميدم.

موقع عمل جز درد همه چى رو حس مى كردم. مثلن اينكه يه دستى رفته توى من و دنبال بچه مى گرده. يا ناف يا جفت. عجيب ترين چيزى بود كه برام اتفاق افتاده بود. صداى گريه بچه كه اومد اشكم سرازير و انگشتاى ع تو دستام له شد. بچه رو زود آوردن اين طرف پرده كه ببينيم جنسيتش چيه. باورم نمى شد كه دختر بود. همه نشونه ها و اطرافيان مى گفتن پسره. ديگه خودمم فكر مى كردم پسره.

تارا سعى مى كرد چشماش رو باز كنه اما چون هنوز تميزش نكرده بودن و دور چشماش هنوز مايع كيسه بود نمى تونست. اما زبون كوچيكش رو هى مى آورد بيرون.  با گريه  و خنده صداش كردم و خوشامد گفتم. جز ع و تارا هيچى رو نمى ديدم. بردنش كه تميزش كنن و ع هم رفت كه نافش رو ببره. بعد دوباره آوردنش كه من بهش دست بزنم. فكر كنم چون پرده خيلى بالا بود نمى تونستن طبق روال بگذارنش رو سينه م.

از اون لحظه تا دو سه ساعت بعدش كه ع و تارا دوباره اومدن پيشم تو اتاق ريكاورى رو خيلى يادم نمياد.  مهم هم نبود. نيست.

3 responses to this post.

  1. Posted by نسیم on مه 11, 2015 at 6:29 ق.ظ.

    ای جان. من بیهوش بودم وقتی به دنیا اومد. چه عالی و تبریک

    پاسخ

  2. Posted by Nasim on مه 11, 2015 at 9:24 ق.ظ.

    mobaraketun bashe 🙂 khoshhalemun kardid. moddati bud ke khamosh mikhundametun. ba didane in post va in khabar digeh natuenstam be khamooshim edameh bedam 🙂

    پاسخ

  3. Posted by farzaneh on مه 13, 2015 at 7:57 ق.ظ.

    قدم نو رسيده مبارك. مثل اينكه از وقتي اومده بيشتر در اين وبلاگ فعال شدي

    پاسخ

پاسخی بگذارید

