فلاش بك

هفته دهم

یکی از کارهایی تو چک لیستی که دارم اینه که از این هفته شروع کنید به روزی پنج دقیقه به بچه تون فکر کنید. ساده به نظرم اومد ولی نتونستم. نمی‌دونم به چیش فکر کنم. تصورش سخته چون فعلن صورت نداره. نمی‌دونی چه شکلیه و نمی‌بینی که اون گوشه اتاقش نشسته باشه و با چوب‌های رنگی که ریخته کف زمین بازی کنه و بگذارشون تو دهنش. الان فقط می‌تونم بنویسم ولی دو دقیقه دیگه باز نمی‌تونم بهش فکر کنم.

امروز سوپ بروکلی درست کردم. معلوم نبود البته سوپ چیه چون خواستم از همکارم که هرروز سوپ‌های میکس شده تک رنک میاره تقلید کرده باشم. رمزش هم اینه که رنگ همه محتویات تو یه مایه باشه. تهش مزه سوپ از اون چیزی که فکر می‌کردم بهتر شده بود. شکل و رنگش هم همین‌طور. اون موقع بود که دیدم دارم برای بچه‌ای که شاید چند ماه دیگه داشته باشیم از این سوپ‌ها درست می‌کنم چون رنگش رو دوست داره و راحت و بی دردسر قورتش می‌ده.

مثل همون موقعی بود که کوکی شکلاتی ترد و خوشمزه از آب دراومد و دیدم که یه روز بچه من ازم می‌خواد که براش ازینا درست کنم و بعدش می‌پرسه که می‌تونه آرد و تخم مرغ رو خودش به هم بزنه. یا اون موقع که بچه دوستم نونی که پخته بودم رو دوست داشت. ولی از همه بیشتر مثل اون روز آرومی که من و ع با هم شام درست کردیم و خوردیم. و بعد با هم چپیدیم توی مبل و به زور خودمون رو ولو کردیم توش. با هم سربال دیدم و خندیدیم و بوسیدیم.

2 responses to this post.

  1. من فقط ماکارونی میخاسم از مامانم :))

    پاسخ

  2. Posted by farzaneh on آوریل 19, 2015 at 10:36 ق.ظ.

    الان داري دير به دير مي نويسي واي به آن روز كه بخواي به ني ني شير بدي. به هر حال منتظر مطلب در باب شير دهي به فرزند هستم

    پاسخ

پاسخی بگذارید

